Gillar du att sjunga gospel, men har inte tid att öva varje vecka? Här är något för dig! Häng med på höstens projektkör i Valsätrakyrkan. Här kommer en hälsning från körledaren:

Jag älskar gospel, gillar rytmerna, stämmorna, uttrycket, budskapet. Det första projektet i Valsätra kommer därför bli gospelmusik. Projektet har följande upplägg: vi övar måndag 17 oktober 19.00-20.30 samt måndag 7 november 19.00-20.30. Mellan övningarna får man gärna öva på sin stämma med hjälp av mp3-filer som kommer finnas på en websida. Söndag 20 november deltar vi på gudstjänsten och sjunger då 2-3 sånger tillsammans. Låter det här som något för dig? Eller känner du någon som du tror skulle vara intresserad? Kom då till Valsätrakyrkan 17 oktober.

Vi ser verkligen fram emot att få sjunga gospel med er! Sprid gärna inbjudan.

Varmt välkomna!

Anneli Lafvas