Under hösten 2018 reste en grupp ungdomar och vuxna till Myanmar/Burma för att besöka gatubarnsprojektet ”Sharing Love” som Valsätrakyrkan stöder, och Ywama Baptist Church som står bakom projektet. Denna höst – i skarven september/oktober 2019 – får vi besök av en grupp från Ywama Baptist Church och ”Sharing Love”. Det måste vi förstås fira!

Boka in lördag 5 oktober kl 18.00 i Valsätrakyrkan!

Då blir det en festkväll med middag tillsammans med vännerna från Myanmar, och du är varmt välkommen!

Kvällen kostar 100 kr per person, eller valfritt högre belopp. Allt överskott går till projektet ”Sharing Love”. Anmäl dig till andreas@valsatrakyrkan.se eller via Facebook-evenemanget senast 29 september. Meddela också ev allergier, företrädesvis via e-post.