Hej Alla!

Som bekant arbetar Styrelsen och Värdsrådet för fullt med att göra om Spiltan till en studentlägenhet inför terminsstart i september.

Spiltans personal, under Emelies ledning, gjorde ett fantastiskt jobb att avsluta Spiltans verksamhet och starta förändringsprocessen. Församlingsmedlemmarna har därefter haft två bra arbetslördagar och fört processen vidare. För er som missat möjligheten att vara med, finns flera tillfällen framöver. Församlingen välkomnas till ytterligare fem arbetslördagar under augustimånaden.

Den 1, 8, 15, 22 och 29 augusti med start kl.10 kommer vi att arbeta vidare med främst målarjobben som finns kvar.

Styrelsen efterlyser dessutom fyra sängar och tre garderober till studentrummen.

Vill ni vara med på arbetslördagarna framöver eller har ni sängar eller garderober som ni kan ställa till studenternas förfogande? Hör av er till Lisa Linnarsson lisa.linnarsson@outlook.com eller Andy Metcalfe andymetcalfe12@hotmail.com.