Uppdaterad information 2020-11-16:

Regeringen presenterade i dag en ny förordning om att antalet deltagare i offentliga/allmänna samlingar från och med tisdag 24 november sänks till 8 personer. Detta gäller tills andra besked kommer, och denna sida kommer uppdateras när så skett.

Detta betyder att vi är tillbaka vid det läge som gällde under våren, och vi i Valsätrakyrkan ställer in våra offentliga samlingar. Gudstjänster sänds från och med söndag 22 november enbart online – den senaste gudstjänsten hittar du alltid på denna hemsidas förstasida. Du kan också besöka Valsätrakyrkans Youtube-kanal.

Vi behöver hjälpas åt att hålla smittspridningen nere, och samtidigt fortsätta ta hand om varandra. Ring gärna ett extra samtal till någon du tror skulle bli glad av det!